تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

تعیین نرخ بلیت‌های پرواز برای شهر زائر‌پذیر مشهد باید متفاوت باشد 

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
تعیین نرخ بلیت‌های پرواز برای شهر زائر‌پذیر مشهد باید متفاوت باشد 
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: برای شهر مشهد که شهری زائر‌پذیر‌ است، باید بسته سفر با نرخ متفاوت‌تر و منصفانه‌تری اعمال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، افزایش ۲۹‌درصدی نرخ بلیت هواپیما کلید خورد و امروز سازمان هواپیمایی کشور برای جلوگیری از قیمت‌های نامتعارف پرواز‌ها نرخ‌های واقعی در مسیر‌های پرتردد را اعلام کرد.
کمبود خطوط پروازی و گرانی نرخ بلیت برای کلان‌شهری مثل مشهد که زائر‌پذیر است، ‌مورد توجه است و اینکه این افزایش قیمت در بسته مسافرتی تأثیر‌گذار خواهد بود و سفر را برای مسافران که سالانه به این شهر روانه می‌شوند، گران می‌کند.

سعید‌ ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره افزایش قیمت نرخ بلیت و تأثیر آن در فروش آژانس‌ها گفت: وقتی عرضه و تقاضا با هم برابری نمی‌کند و متقاضی ما بیشتر است، نرخ‌های غیر‌متعارف اعلام می‌شود. اما تقاضای ما این است برای شهر مشهد که شهر زائر‌پذیری است و مشتاقان‌ امام رضا‌(ع) هر ساله به زیارت می‌آیند، باید تفاوتی دیده شود و نگاه به مشهد ویژه شود و یک مقدار در نرخ پرواز به مشهد مقدس تخفیف‌ بیشتری در نظر گرفته شود‌ تا دفاتر خدماتی استان بهتر بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی یادآور شد: قطعا افزایش قیمت‌ها در فروش آژانس‌ها هم تأثیر‌گذار است. وقتی نرخ بلیتی گران می‌شود،‌ بسته سفر هم گران اعلام می‌شود، اما باید زائر امام رضا(ع) را در سفر به مشهد در نظر گرفت و کمک کرد سفر با قیمت مناسب‌تری در اختیار مسافران باشد و به‌گونه‌ای متفاوت‌تر اعمال شود.

وی افزود: نرخ مصوب قبل از افزایش قیمت‌ها برای پرواز مشهد‌ - تهران حدود یک میلیون و ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان بود که اکنون هرچه به این قیمت اضافه شده، نرخ جدید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->